Lars Verde Skrevet Januar 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2013 Hei! En kompis av meg har en golf tre hvor girspakene "slenger" frem og tilbake, den går fint i gir, men spaken flytter mye på seg, har lokalisert problemet til der staget fra girspaken møter armen som "velger gir". Det ser ut som om det mangler en foring her, er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne delen? :) Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2013 Møller f.eks? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2013 Det var et godt tips, men vi skal bort til bilopphuggeren i morra og bare sjekke om vi finner noen som fortsatt kan funke. Noen som vet om dette er en vanlig slitedel? For jeg har aldri vært borti det før Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2013 Hvis det er noen andre som lurer så finner du delen her :) Gearshift Relay Shaft New for VW Golf MK3 Caddy Seat Ibiza Inca Cordoba | eBay Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg