SondreV Skrevet Januar 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2013 Jeg har en bil jeg plages litt med, og trenger hjelp til å finne ut hva som er problemet, og evt få fikset dette.... Men jeg er egentlig dritt lei av verksted som ikke tar seg 2-3 min til å se på bilen før man setter den inn for reparasjon slik at man får litt informasjon om hva man kan forvente... Er det noen som vet at verksted i Stavanger som er litt servicevennlige uten at det koster skjorta? Har dårlige erfaringer med Mekonomen på hillevåg så de er uaktuelle. Merkeforhandler er flinke men koster for mye. Noen med positive erfaringer fra andre plasser ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Januar 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2013 Sele Auto. Der er det en kar som ikke gir seg. Dyktig er han og :) Har funnet diverse el.feil for meg, venner og bekjente. Altid løst problemet. Sist var at en 08 passat fjusket og ga feilkoder på div sensorer.. Prøvde og bytte, men til ingen nytte.. Tok en time, så fant han at det var gnisset av en enormt tynn ledning i hovedledninsnettet Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg