Gå til innhold

Ford Mondeo '97 ISO kabel?

Ranger emnet


Gjermis

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har kjøpt en gammel Pioneer DEH-P65BT til bilen og trenger da nye kabler, jeg aner ikke hvilke kabler jeg trenger da jeg er ganske ny på området. Jeg har en Ford Mondeo '97, og jeg tror det jeg trenger er en iso kobling fra spilleren. Jeg har ikke klart å finne en Iso kabel som passer i spilleren og lurer derfor på om noen her inne har litt mer kunnskap om det enn meg?

Hadde satt utrolig pris på om noen kunne hjulpet meg !

 

På forhånd takk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford har vel vanligvis ikke det cossie?? Denne har jeg opplevd at det er fleste gangene. https://www.google.no/search?um=1&hl=no&client=safari&tbo=d&biw=768&bih=928&tbm=isch&sa=1&q=ford+stereomto+iso&oq=ford+stereomto+iso&gs_l=img.3...2071.2071.0.2336.1.1.0.0.0.0.116.116.0j1.1.0...0.0...1ac.1.cqp_FKG73Is#biv=i|13;d|LMw3clFnuQPy2M:

 

Får du kjøpt på for eksempel BilXtra i stavanger

 

Men som cossie sier, kan jo være en idiot som har klipt ledningene og da må du bare kjøpe iso kontakten

Endret av Schwartz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford har vel vanligvis ikke det cossie?? Denne har jeg opplevd at det er fleste gangene. https://www.google.no/search?um=1&hl=no&client=safari&tbo=d&biw=768&bih=928&tbm=isch&sa=1&q=ford+stereomto+iso&oq=ford+stereomto+iso&gs_l=img.3...2071.2071.0.2336.1.1.0.0.0.0.116.116.0j1.1.0...0.0...1ac.1.cqp_FKG73Is#biv=i|13;d|LMw3clFnuQPy2M:

 

Får du kjøpt på for eksempel BilXtra i stavanger

 

Men som cossie sier, kan jo være en idiot som har klipt ledningene og da må du bare kjøpe iso kontakten

 

Han spør etter isokontakt fra SPILLEREN, derfor jeg tenkte at noe var klippet av der... Iso-overgang til den bilen får man her: Ford, ISO-overgang - www.TransMedia.no ikke helt sikkert det er den, men det må du sjekke med det som er i bilen fra før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han spør etter isokontakt fra SPILLEREN, derfor jeg tenkte at noe var klippet av der... Iso-overgang til den bilen får man her: Ford, ISO-overgang - www.TransMedia.no ikke helt sikkert det er den, men det må du sjekke med det som er i bilen fra før ;)

 

Jeg har nok surret litt med formuleringen osv. Problemet mitt er at kontaktene som var i den orginale spilleren ikke passer inn i den nye. Hva trenger jeg for å få koblet den nye spilleren til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke kontakten i selve orginalspilleren du skal bruke mest sannsynlig, men koble fra kontakten(e) litt lenger inn på ledningsnettet. Hvis du ser på linken jeg postet over her, så er det en overgang til det orginale nettet. Du må da ut med orginalspilleren og se om den kontakten ser riktig ut. Det er da den flate og den ovale pluggen som skal passe i bilen din, andre enden er standard iso og skal da passe i ledningene på pioneerspilleren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår