golfrider Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Speedometeret mitt viser bestandig 60 og hopper opp til rundt 140 når jeg begynner å kjøre.. Det kommer i tillegg en surrelyd, tror det er fra der vaieren går i speedometeret baki. Min konklusjon er at det er selve speedometeret som er kaputt, trippteller og km teller virker som bare det. Kan det stemme at det er speedometer komponentet som er røket og vil surrelyden forsvinne hvis jeg bytter dette? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 åssen bil er dette ? GTI? kan hende det er vakumslangen bakpå speedometer hsuet som har hoppet av... da surrer/suger det...sånn merklig lyd...! det andre er jeg litt usikker på.. kanskje festinga nedi motorrommet ikke er helt 100 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 det er en gasser, så noen vakumslange tror jeg ikke eksisterer på denne.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Først så tar du ut speedometer wiren og skjekker denne for brister o.l Er dn i orden, så er det speedo komponentet ditt som er fucka... kan liksom ikke være noe annet.... :) Du kan få kjøpt speedo av meg for 100.- Er uten tur teller, men du skulle vel bare bruke speedo delen ? Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Det høres bra ut! Har du et tlf nummer? Speedoen må passe i en golf2 1985 1,8l gasser Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Ring meg på 45283673... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg