JacobBorke Skrevet Januar 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2013 Hallo! Skal montere sub i bilen, og lurer på hvordan kommer jeg til bak spilleren for å få koblet inn remote og RCA? Lurer også på hvordan det er med disse kablene i bilen, og suben i bagasjerommet når jeg skal ha inn bilen på eu-kontroll om et par uker? Fant dette bildet på nett, og her er det tegnet opp en sikring på remote også. Er denne nødvendig? [ATTACH]36016[/ATTACH] Takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2013 For å komme til bak på spilleren må du løsne på spilleren, og dra den ut. Man trenger ikke sikring, men det kan være lurt. Bruk en liten 1A sikring da iallefall. Grunnen til at man bruker sikring der er tilfelle spilleren får et illebefinnende og gir en puls ut på remote som ikke forsterkeren tåler (Har jeg hørt) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JacobBorke Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2013 Takk for svar! Ser nå at jeg formulerte meg litt dårlig.. Tenkte på hvordan jeg skal få trekt kablene til baksiden av spilleren? Har sett at noen som har gjort det veldig nøye på andre biler har skrudd av hele hanskerommet, og trekt bak det, men det er vell enklere måter å gjøre det på? Har søkt i hele dag, men ikke funnet noe svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2013 Du må demontere noe uansett, og det å ta ut hanskerommet tar ikke lang tid Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg