licorice84 Skrevet Januar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 Hei! Har pdd dobbel 2,25" catback på S4-en, med originale downpipes og katalysatorer. Har fått tak i et pent brukt RS4-eksosanlegg fra Sportec, dette har litt større downpipes enn stock S4 og går over til 2,25" resten av veien, med racekatalysatorer. Dessverre ser det ut som den ene katalysatoren på denne har fått seg en smell, så den keramiske kjernen kan være ødelagt (er ikke sikker på om den faktisk er det, men disse er skjøre og kan ta skade av f eks en smell i ei fartsdump). Det betyr altså at jeg sitter med en masse deler, og klør meg i hodet. Mulighetene er altså: -Å bestille komplett turboback-sats fra Milltek eller tilsvarende (har fått pris på ca 22500,- for komplett turboback med racecats), det ser ut som de fleste turboback-satsene av høyere kvalitet ligger i dette prissjiktet -Bestille bare downpipes fra f eks Milltek (2,37" downpipes over til 2,25" bakover, dual) også pare dette med 2,25" Sportec-eksosen jeg har liggende -Bestille 3" downpipes med racecats fra 034motorsport ($1300 usd + 25% mva og frakt) og pare dette med Sportec-satsen -Sette på hele Sportec-satsen og håpe at den keramiske kjernen i den ene katalysatoren er hel Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skår88 Skrevet Januar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2013 Ka med å kappe vekk katalysatroene og erstatte det med rør? Siter [sIGPIC][/sIGPIC] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPedro Skrevet Januar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2013 bygg sjæl :) artig med egne modifikasjoner :) Siter -Audi S6 2.2T 1997 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg