Omegadriver95 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2013 Derja, du har ikke noe aning om hvor dyp / høy de er, såg veldig dyp ut, så tror kansje de vil ta neddi luftingkanalene under høytalerne... Så da må jeg jo eventuelt bygge de opp litt.... å starte me glassfiber å sånn nå, er ikke aktuelt da overhode ikke har tid for tiden :( Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2013 Derja, du har ikke noe aning om hvor dyp / høy de er, såg veldig dyp ut, så tror kansje de vil ta neddi luftingkanalene under høytalerne... Så da må jeg jo eventuelt bygge de opp litt.... å starte me glassfiber å sånn nå, er ikke aktuelt da overhode ikke har tid for tiden :( 6,5cm dype ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Det var det jeg fryktet ja.. målt til at jeg akkuratt får plass til 5 cm dype høytalere uten og bygge opp noe i glassfiber elns.. . :) Da venter jeg av med noe nytt i dashbordet, til jeg har tid til å bygge om :) Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 16mm mdf så er du i mål ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Hehe, jaja la gå da.. skal se hva jeg får mekka til i helga om jeg får tid til alle planene ! :) Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg