reodor81 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2013 (endret) litt grunning/sandblåsing gjort.fant et annet panser og. å fått tak noen deler:) Endret Februar 20, 2013 av reodor81 Siter kone bil.. vw passat 03 mod bruks bil.. vw caddy vare 97 mod prosjekt.. vw caddy pickup 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patbitch Skrevet Januar 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2013 Prata med vegvesenet idag faktisk og hvis braketten er tuv godkjent går det igjennom. Vet ikke åssen ta tecknicks sitt sett ser ut men kw sitt er sånn. Men koster 10 lapper da xP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reodor81 Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Dillemma der ja:) Noen timer med skruing å litt penger vær gang man blir stoppa vis man får mangel på det ..eller bruke mange lapper på noe godkjent senkesett til bilen mmmm :) Siter kone bil.. vw passat 03 mod bruks bil.. vw caddy vare 97 mod prosjekt.. vw caddy pickup 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patbitch Skrevet Januar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Jeg håper bare at ta tecknicks sitt er sånn xP 5 lapper hos parts and retards Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patbitch Skrevet Januar 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Fant på ebay for 3600 ink shipping. Med papirer tilogmed :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reodor81 Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2013 Mm hørtes jo ikke galt ut. Siter kone bil.. vw passat 03 mod bruks bil.. vw caddy vare 97 mod prosjekt.. vw caddy pickup 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reodor81 Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2013 (endret) blir nok sett med denne fargen:) Endret Februar 2, 2013 av reodor81 Siter kone bil.. vw passat 03 mod bruks bil.. vw caddy vare 97 mod prosjekt.. vw caddy pickup 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reodor81 Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2013 [ATTACH]36460[/ATTACH]litt motor også ble en 1.6 strikk til å begynne med . Siter kone bil.. vw passat 03 mod bruks bil.. vw caddy vare 97 mod prosjekt.. vw caddy pickup 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reodor81 Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2013 [ATTACH]36821[/ATTACH] må gode bremse må til for å stoppe den kvasse 1.6 motoren :P Siter kone bil.. vw passat 03 mod bruks bil.. vw caddy vare 97 mod prosjekt.. vw caddy pickup 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patbitch Skrevet Mars 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2013 Du skulle vel ikke tilfeldigvis ha noen bilder av hengerfestet liggende? Prøvd å finne noen men skulle visst være vanskelig. Kjøpte et golf feste jeg tenkte jeg skulle modifisere litt. Hvor kjøpte du lyktene forreten? Veit de er sviindyre =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reodor81 Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 har det bare løst nå men kan legge ut noen bilder i morra av et så ser du om du blir noe klok på det ;) Siter kone bil.. vw passat 03 mod bruks bil.. vw caddy vare 97 mod prosjekt.. vw caddy pickup 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patbitch Skrevet Mars 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2013 Supert! Takk skal du ha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reodor81 Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 mm prøver å få datane til å sammarbeide.. lyktene kjøpte jeg hos Velkommen til vår Web-Shop - PARTS AND RETARDS AS kosta litt ja. men man kan sikkert få di til lavere pris i at annet land ;) Siter kone bil.. vw passat 03 mod bruks bil.. vw caddy vare 97 mod prosjekt.. vw caddy pickup 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reodor81 Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 (endret) hær er noen bilder av tilhenger feste til vw caddy pickup vet ikke hva disse beslagene på siste bilde var godt for men kansje di holt på plass di 4 boltene det er totaltt 8 bolter i bak plata detta festes med så var det to vinkler som var under bilen .fant ikke disse nå. Endret Mars 13, 2013 av reodor81 Siter kone bil.. vw passat 03 mod bruks bil.. vw caddy vare 97 mod prosjekt.. vw caddy pickup 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patbitch Skrevet Mars 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 Hmm. Ikke likt Golf 1 festet ihvertfall xP men i hovedsak skal det en bolt i hver bankett som sitter bak festene til bladfjærene? Er ihvertfall den eneste muligheten jeg har å feste mitt med. Syns det er litt lite jeg da :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg