dj-vega Skrevet Januar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2013 Hei Har en Chevy som er under opppussing nå. Kunne trengt litt inspirasjon... Planen er i utgangspunktet å ha den hvit, med noe slags dekor på. Råd og forslag motas med takk. Bilde. Felgene er jeg i utgangspunktet fornøyd med. Takk på forhånd! https://picasaweb.google.com/lh/photo/r4YR1lS93n2bFymk7ihipdMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink Siter Mvh dj-vega Prosjekt; Kia Sportage 95` <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Januar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2013 koksgrå med svarte detaljer Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-vega Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2013 Tror det greieste er å ha den hvit i første omgang, men skulle gjerne hatt noe tøff dekor, eller noe som kan bryte av litt... Siter Mvh dj-vega Prosjekt; Kia Sportage 95` <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Januar 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2013 Fiks rust, sett på ny grill med lykter (1992-1996), chrome støtfanger foran og bak, nye stigtrinn som går langs hjulbuene og frontspoiler med tåkelys så har du kommet langt :) Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-vega Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 Takker, har ikke bestemt meg om den nye fronten kommer, er ikke mangen igjen med min front... Chrome støtfangere kommer etterhvert, er det å finne noen dønn strøkne til en fornuftig pris...Og stigtrinn kommer kansje allerede neste uke :)... Og den frontspoileren skal kjøpes ja...er et must... Siter Mvh dj-vega Prosjekt; Kia Sportage 95` <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Januar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 Jeg ville hatt den hvit, med originale (nye) klistremerker og lys.: 5 stk oransje / rød lys på solskjerm over frontrute (eller en ny med innebygget lys), og sidemarkeringlys (oransje / rød) på bunnen av stigtrinn :) Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg