Gå til innhold

Anbefaling av ny spiller til bilen!

Ranger emnet


jørgen s

Anbefalte innlegg

Hei. Som tråden sier, trenger jeg en ny spiller til bilen, da min pioneer ikke er gla i bass lenger :p

Skjermen kutter under basstrykk, og kutter om man trykker litt for hardt på den..

 

Har en par kriterier..

 

1-din!

 

Bluetooth

usb kan godt være både foran og bak.

iphone/iPod støtte

sd kort

3 rca innganger

Lydsterk

Gode innstillinger

AUX ?

 

Trenger ikke være noe lett å forstå seg på spiller, man lærer jo fort..

 

Cd plater er ikke et must men er kjekt å ha avogtil

 

 

 

Har sett på litt forskjellig men klarer ikke bestemme meg..

 

Tips mottas med takk..

 

Gjerne utfyllende info, selv erfaring, og pris :)

 

På forhånd takk!:)

Burn rubber, Not your soul !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter en helt fanntastisk erfaring og et godt kjøp vil jeg på det sterkeste anbefale og kjøpe en 2din!

Pioneer 8400BT

helt sinnsyk spiller med alt av programmer for musikk en lyd som er ren og klår.

programer som : spotify,innlakt ryggekamera, facebook, og MYE mer.

du får utrulig mye for pengene. 4800,- ca

 

gå inn på Bilradiospesialisten -

der finner du et stort utvalg av spillere og kan lese om tester og ytelser og goder ikke minst

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

mvh alex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste fra pioneer og alpine er bra saker. Skal du ha en grei og forholdsvis billig spiller, så ville jeg gått for denne: Pioneer DEH-X6500DAB - DAB+ CD/Tuner - Autodesign AS den har DAB, men desverre ikke bluetooth. Skal du ha spiller med DAB (som jeg mener er et musst) og bluetooth, så må du opp til denne: Alpine CDE-136BT med DAB+ - Autodesign AS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår