robhus16 Skrevet Januar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 Hei. Jeg har et problem med startkransen på bilen min. Jeg har en ny starter, men når jeg skal starte bilen så skraper det som bare det. Virker som det er for stor avstand mellom Bendix-drevet og startkransen på svinghjulet. Tok en avstøypning av tennene på startkransen idag, avstand mellom bunn og toppen på tennene var ca 3.9-4.2 mm (altså høyden) Noen som har vært borti samme problem? Eller vet noen hvor "høye" tennene skal være på startkransen? (Det er riktig starter) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frnyborg Skrevet Mars 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2013 Har du like mange tenner på ny starteren din som på den gamle? Hvis start kransen er slitt er slitasjen som regel på en eller to plasser pga motoren som regel stanser dær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg