Daniel91 Skrevet Desember 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2012 (endret) Hei hei. Jeg kjøpte en navara i sommer og gledet meg til å prøve 4-huljsdriften når snøen kom. Det jeg gjorde var å kjøre på en u-måka plen og kjørte 4-5 meter inn med 2H til jeg ikke kom lengre. Så satt jeg den inn på 4H for å prøve å rygge ut. Da bare spant framdekka mens bakhjula nykka litt. Etter litt å ha prøvd 4H satt jeg den i 4L og det samme skjedde igjen. Fra dekka spant og bakjulja bare lugga litt. Så satt jeg til bake på 2H og da spant seffølgelig bakhjula, men ingenting skjedde bak når jeg satt tilbake på 4 hjulsdriften Er det feil på noe? skal det være sånn? hva tror dere er feil? Tusen takk for alle som sender inn. Endret Desember 25, 2012 av Daniel91 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2012 Tror nok du spant på ett bakhjulogså, på D40 er bakhjulsdriften konstant innkoblet. Men dette elektriske opplegget er ikke det beste. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel91 Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2012 Begge gir er manuelt. men trodde at på 4L at diff sperra skulle kicke inn å bare dra alle hjula likt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg