dagii1993 Skrevet Desember 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2012 Hei! Lurte litt på senking. Skal kjøpe senkesett nå og lurte på om noen hadde noen forslag til billige men bra senkesett. (dvs stive, så dekkene ikke slår i hjulbuer. god kvalitet og holdbart) Kan legge i 8000-. til ett sett. Skal ha justerbart. Har sett litt på settene de har på parts and retards. Supersport og Spax. Noen som har erfaring med disse? Eller andre sett som funker til den prisen? Takk for svar på forhånd ! : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geir Skrevet Mai 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2013 Virker som det er mer aktivitet på bimmers.no. Still spørsmålet ditt der så får di sikkert svar :). Jeg kan ikke gi deg noe svar da jeg kun har m-sport understell :) Siter E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne95 Skrevet Juni 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2013 hørt mye skryt om og har blitt anbefalt det supersport-settet du får te 6000 på parts&retards av mange ;) jeg skal gå for det settet når jeg ska senke min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg