ninja-mannen(c) Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Noen som har hjulbolter som passer til Revolution 7X15"/9X15" på Boble -69 1300. Er vel 14X1,5mm gjenger i bremsetrommlene. Hullene i felgene er og 14mm men har ikke kon. Er litt usikker på hvordan de originale boltene til disse felgene ser ut. Så skrik ut dersom du har eller vet om hvor man får fatt i... Siter MC-porr! Dagens Mille vwbus.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 på mine sett med revofelger så er boltene todelt, med en hylse med 6kant hode på, og rett og slett en gjengetapp i rett lengde.. tror ikke jeg har original bolter, men felga henger på! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninja-mannen(c) Skrevet April 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Vel det ser ut som jeg må få ordnet med noen "hjemmemekkede". Materiale er innkjøpt og boltene blir i denne stund designet av et velrennomert engineerings-firma. Siter MC-porr! Dagens Mille vwbus.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg