TheGangser Skrevet Desember 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2012 Er det noen som har noen tips til tuning jeg kan gjøre med bilen?? Jeg har tenkt på turbo kit, men finner ikke noe til bilen min. Bilen min er som sakt en e36 316i 4d. Jeg har også tenkt på styling, men vil ha en bil som går bra og lyder bra først. og jeg har ikke penger til å bygge den om til M3 :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2012 Er litt vanskeligt å få ein liten 4-sylindra motor til å lyde bra. Er da bedre lyd i 6-sylindra motorane. So spar penger til ein ny bil. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheGangser Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2012 Jeg er jo 18 og vil ikke ha noen bil som bare har 102 hk lenger, så trenger noe sprekere. og vil ikke ha noen anen bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg