Vectra Ræcing Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Jeg ønsker å kjøpe noen pene 18" felger.. med 4/100, skal på en Vectra A. Helst må det være greie dekk på de. Kan ta felgene mine i innbytte..! Skjekk sign. for bilder av de. Siter Porsche 944 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Har du planer om å kjøre på felgæne du eller? Får ikke plass t noe gummi inni der vettu :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sintevectra Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Litt avsporing: Sinnsykt fet Vectra!!! Skal du selge de felgene du har på bilen no?? I tilfelle, hva skal du ha for dem da? Siter Ønsker å kjøpe lyktespoilere til en Opel Vectra A, alt av interesse. Send meg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Har et par az brio 18" til salgs, kjøpt nye sommeren i fjor, de har rullet max 3000km, så dekkene er så å si nye... Felgene er uten riper eller hakk.. Pm meg hvis du er interessert... Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra Ræcing Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Joda, får plass til det vettu! mange Vectra A som har 18".. men vet ikke om de er valsa da.. Ja, kunne godt tenke meg å selge de.. Kjøpte de nye mai i fjor. dekkene er greie, 2 pirelli dekk og 2 kumho? dekk.. siden ekene bygger ganske mye ut, har jeg vært uheldig å få noen riper og hakk. pluss at den ene felgen har en liten bulk. syns nesten ikke i det hele tatt! ellers meget pene og spreke felger! men syns de ble litt små, når jeg fikk på stylinga! kom med bud! Siter Porsche 944 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg