cossiemk1 Skrevet Desember 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2012 leste litt i et annet forum om at det kunne være en fordel og ha en forsterker som går endel over RMS'en til suben, pga svingninger? :)Ground Zero GZRA 1.1200D - Bilradiospesialisten - Mono forsterker den burde vel funke ganske bra? :) Ja, den funker fint, og som jeg sa, forsterkeren bør yte MINST 550w rms ved 2ohm ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seldalen Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2012 dynaBel Boombox 2x12" - Autodesign AS Er det noe som er verdt og bruke penger på, eller er det ikke verdt det? Fant ut at den kassen er helt på grensen til at jeg får den inni bilen.. Har hørt og vet veldig lite om Dynabel ser dere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2012 dynaBel Boombox 2x12" - Autodesign AS Er det noe som er verdt og bruke penger på, eller er det ikke verdt det? Fant ut at den kassen er helt på grensen til at jeg får den inni bilen.. Har hørt og vet veldig lite om Dynabel ser dere :) Den funker veldig bra til prisen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg