rd900 Skrevet November 29, 2012 Rapporter Share Skrevet November 29, 2012 hei! har en golf 2 me syncro system. det sto en cl motor i den før jeg kjøpte den men når jeg kjøpte den sto det en 1.8gti 16v "KR" men denne motoren er helt ødelagt nå. viss jeg bytter motor er selve festene fra motor til gearkassa ganske like slik at jeg kan kjøre me syncro gearkassa enda?? :) Den motoren som jeg ska sette i er helt lik men usikker om det er PL elle KR motor? noen som har peiling om det passer uansett? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet November 30, 2012 Rapporter Share Skrevet November 30, 2012 Passer uansett på girkassa, kan ver at den ikke har festehull til vinkeldrevet (som gir kraft til bakhjula) men det har ikke KR motoren heller, går bra uten... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rd900 Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2012 som vil si jeg kun har fremhjulstrekk viss jeg ikke har det vinkel drevet? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Desember 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2012 Nei, vinkeldrevet står nok der likevel, men det er ikke like godt festet som med g60 blokk f.eks. har kjørt endel jeg uten det, vinkeldrevet er godt festet i girkassen likevel... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2012 vinkeldrevet overfører en god del kraft, og bør derfor festes i enden, ellers vil vibrasjonene forårsake en tidlig død på kassa :) og rd900, JA, har du ikke vinkeldrevet så har du ikke driv til bakhjula :) relativt logisk når man tenker seg om Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg