Cosw Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Radiator til volvo 240 automatgir ønskes kjøpt. (Østfold) Siter 2007 E klasse Obsidiansort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 kompis har. han skal ha 1000. desse er ikke lett å få tak i. denne er bra Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Hei. Er den kompisen. Ring meg på 91604658 så kan vi diskutere pris og eventuelt transport. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 men det er jeg som har den. he he Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosw Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 1000??? Jeg ga jo 2000 for alt komplett med automatgirkasse og alt. Men tydligvis ødelagt radiator. Siter 2007 E klasse Obsidiansort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Ring meg da, så kan vi diskutere pris............ Ikke bry deg om han. Han fikk en hel bil a meg. Skulle bare ha radiatoren jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 (signature) K-Jetronic: Roten til alt ondt nå er du med på laget kenneth men den containeren her STOR hengelås HE HE Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 He he he. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Har batteridrevet vinkelsliper på jobben.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosw Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 har ringt deg 2 ganger i dag :) Siter 2007 E klasse Obsidiansort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Veit ikke hva som har skjedd jeg. Ring eller send e-mail da, og få nr ditt, så ringer jeg deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg