FIIIIIL Skrevet November 25, 2012 Rapporter Share Skrevet November 25, 2012 Hei, jeg har kjøpt meg en VW golf 3 for 2 dager siden og høyttaleren på høyre side av dashbordet har plutselig sluttet å virke. I tillegg så spiller bilen veldig høyt kun av venstre høyttaleren i dashbordet mens de andre fungerer så vidt selv om jeg tar volumet på 100%. Forrige eieren monterte en stereo fra biltema Bilstereo - Biltema og har også koblet til 2 ekstra høyttalere i bagasjerommet. Hva kan være feilen for at høyre høyttaleren i dashbordet ikke fungerer og hvordan skal jeg fikse det? Hvorfor spiller alle høyttalere unntatt den i dashbordet veldig lavt? har prøvd å stille på innstillingene på stereoen men det hjalp ikke Takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet November 25, 2012 Rapporter Share Skrevet November 25, 2012 (endret) har du prøvd å stille på balansen og fader på spilleren?? tipper at vis du drar ut spilleren er det sikker noen dårlige hjemme koblinger bak den.. Endret November 25, 2012 av Mr.X Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FIIIIIL Skrevet November 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2012 Ja, har prøvd å stille på balansen og fader, men det hjalp ikke i det helle tatt. Det eneste som skjedde var at lyden ble enda lavere så jeg stilte den tilbake til slikt den var. Har ikke prøvd å dra ut spilleren enda da jeg ikke er helt sikker på hvordan man tar den av, men skal prøve å se på det i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet November 25, 2012 Rapporter Share Skrevet November 25, 2012 Kan jo være spilleren som er blitt feil på da det ikke er verdensbeste. vis det ikke er noen hjemme koblinger bak den så skulle du prøvd å sette inn en annen spiller for å teste vis du har muligheten til det.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet November 28, 2012 Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 Kan vel hende det er noen hjemme koblinger bak cd-spilleren skal du nok se ;) er vel sikker bare og dra den ut. Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FIIIIIL Skrevet November 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 har fiksa det, han fyren som jeg kjøpte bilen fra hadde bare teipet kablene sammen og teipen falt fra hverandre og det med lav lyd på høyttalerne var på grunn av at han monterte biltema høyttalere i dørene så jeg må nok bytte dem for å få bedre lyd. vurderer å kjøpe disse her PIONEER Høyttalere TS-G1721i | Pixmania noen som vet om de er bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet November 28, 2012 Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 Burde jo ikke bli lav lyd uansett hvordan merke høytalere så lenge det er 4ohm. Eller det an jo være at spilleren ikke leverer nok effekt til å drive høytalerene. Men vis du skal bytte høytalere i bilen foran ville jeg legget litt mere pengere i høytalere.. Har du sjekket om + og - er koblet rett mellom spiller og høytalere?? Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet November 28, 2012 Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 Disse er kansje ikke så billig men, vil annbefale de ovenfor de du linker til:) JBL GTO-629 - Bilradiospesialisten - Fulltone-hyttalere Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet November 28, 2012 Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 ville heller satset på - Komponent sett. med disse vill du få diskanten nede ved fotene noe som ikke er noe serlig bra.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg