m4gnus Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Bilen min ville ikke starte i dag:( Det skjedde ingenting når jeg vridde om nøkkelen, ikke antydning til start! Da mener jeg ingen ting. ikke en lyd. Helt død... Har ikke så god greie på bil så jeg vet ikke hva som kan være galt. Det har regnet en god del i dag så det kan kanskje ha kommet vann en plass der det ikke hører hjemme? Virker det kjent? Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by m4gnus Bilen min ville ikke starte i dag:( Det skjedde ingenting når jeg vridde om nøkkelen, ikke antydning til start! Da mener jeg ingen ting. ikke en lyd. Helt død... Har ikke så god greie på bil så jeg vet ikke hva som kan være galt. Det har regnet en god del i dag så det kan kanskje ha kommet vann en plass der det ikke hører hjemme? Virker det kjent? Noen som vet? Høres ut som flatt batteri eller def hovedsikring. Hvilken bil er det snakk om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Det var nok et flatt batteri ja :) Fiksa nå. *følersegsmartsomkansåmyeombiler* :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Det måtte jo bare være batteriet eller en sikring, hvis det var Carinaen det var snakk om :) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 hehe ja :D Jeg kjøper nytt batteri i morgen, det var ødelagt. Men det viste seg at den stakkars bilen min ikke hadde olje eller frostveske heller... Triste greier, får begynne å ta bedre vare på den;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mahelgel Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Hadde omtrent samme symptomene på en peugeot 205, da var startmotoren helt død. Riktig nok hadde den gitt noen ulyder på forhånd, så jeg hadde en viss formening om at den var på vei til å ryke. Den gikk fra å starte greit om morgenen til å være helt død ved neste "start", og da var det ingen "lyd" når jeg prøvde å starte. Eneste man kunne høre var rele'er som slo inn. Man så det elektriske funka ved at det dukka opp lys i dash og nærlys/fjærnlys fungerte.. Funka greit å parkere i bakker å trille den i gang til jeg fikk tak i "ny" startmotor (kjøpte en gammal overhalt som funka greit) Siter -Knut Magnor http://mahelgel.dyndns.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg