Raggemann Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Noen som har liggende ? mvh RS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 7a sier meg ikke noe. Har to dynamoer fra en 5'er liggende. Hva slags motor er det du har osv? Dynamo på en motor kan passe på en annen. NG og NF passer f.eks overens, bare man bytter reimhjulet på dynamoen. mvh Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggemann Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Jeg har en 2,3E 20V 7A-motor.... Kan det passe tro ??? Mvh RS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Er du sikker på at dyanmoen er gåen? Prøvd å bytte børstene? Om du hadde hatt et delenummer hadde det hjulpet mye :) audi-delenr seff. Men jeg tviler på at dyanmoene jeg har passer, da de er fra en 5S 82-modell, og er montert på passasjersiden. Den du skal ha er montert på førersiden. Men alle 5-sylindere fra 88-> har dynamo som passer din. 500 kr på nærmeste høgger. Pass på så du kjøper bosch om du har dette fra før, og valeo om det er det du har. mvh EW Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg