KennethA Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Har ett sett Audi org. flereika lyse 15"felger med 195-65-15 sommerhjul som holder ihvertfall denne sesongen. 1000 kr Volvo 15x6" stålfelger (Svarte og strøkne) med piggfri. 400 kr Volvo automat - radiator(tett) 400 kr 240- vinge. (ikke gr.a) 500 kr Svinghjul, starter,dynamo. pris diskuteres. Stort arbeidsbord med tykk stålplate over treplata, m stort perforert verktøyskap, og to verktøyplater, div kontakter og eurokobling til kompressor. bokholder og lysarmaturholder. Følger med masse kroker og bokser. UBRUKT!!!! nypris ca 12,000. Selges kr 3500. Skapet kan selges separat for kr 2000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZnAkE Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Hvilken motor er svinghjulet fra ?? Er interressert i det hvis det er fra en B230F, bilde av vingen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Nesten sikker på at det er fra en b230. Skal ta bilde a vingen. kommer i morra eller no sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 vist det er en orginal volvo 240 vinge er jeg sjukt intrisert. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superburner Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Har ett sett Audi org. flereika lyse 15"felger med 195-65-15 sommerhjul som holder ihvertfall denne sesongen. 1000 kr har de felga boltsirkel 4-108? hvor mange mm mønsterdybde er d på dekka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 -Heggis- Ja det er en orginal 240 vinge. meget pen sådan og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Felgene er 5 på 112... kanskje 5 cm igjen eller no kan jeg tenke meg. skal måle når jeg kommer hjem fra jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 hvilken farge er vinga i ? jeg tar den sansynligvis må bare sjekke kontoen.. har ikke bil og bur litt utpå bygda så jeg kommer meg sikker ned og sjekker om et par timer.. er det mye riper etc? helst et bilde også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 det arbeidsbordet er jeg intrressert i! Har du det enda?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet April 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Vingen er rød. Har vannslipesvamp så en halv time med sliping og en lakkboks så er den fin. -Driver- Har bordet enda. Skal jeg sende deg noen bilder på email eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 ja gjør det! send til nye eposten atboe@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet April 2, 2004 Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 jeg er intressert i alt d du hadde til salgs for 3500 kan du ikke sende meg nr ditt så kan jeg hente d i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet April 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Nr mitt er 91604658. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet April 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Skal du ha denna jævla radiatoren? 500 kr så kan vi møtes på drammens-sida av tunellen. Ring.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg