topfuel Skrevet November 12, 2012 Rapporter Share Skrevet November 12, 2012 Ja tid for litt senking,,tonne vis med forumer på det,,men,,noen som har vert borti dette,,,SUPERSPORT Black Evolution til quattro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skår88 Skrevet November 12, 2012 Rapporter Share Skrevet November 12, 2012 Hei Eg har dette på familie bilen, en passat 4motion 07 mod. det har fungert fint.. heilt til eg skulle bytte om til vinter dekk nå, da viste de seg at foringen på demperene bak var løsnet! dei hadde heldigvis ikke fart heilt av, men det var ikke langt unna. Har pratet med dei eg kjøpte de med å dei har bestilt nytt til meg. Men eg har blitt litt skeptisk til det etter dette og kommer nok ikke til å montere det nye eg får. Itillegg synst eg det senket så masse at sjøl om eg har de på max høyde bak, kan ikke eg bruke de på vinteren med 18' vinter dekk.. så heile poenget for at eg kjøpte det er egentli vekk,, kunne like godt hatt senke fjører:/ Siter [sIGPIC][/sIGPIC] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
topfuel Skrevet November 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Hmmm ja da leter jeg videre,høres jo ikke bra ut dette,kan jo vere et sjeldent tilfelle(håper jeg)bør jo gå og løftes til orginal høyde så man får på vinter dekk,men skal nok selv bruke 16 tom felgene på vinter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet November 13, 2012 Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Hvor mye skal du bruke på senkesett da? Jeg brukte TA Technix som Parts and Retards selger på gamle bilen. Veldig fornøyd med de. Bilen ble ikke stein hard, men stivere og lavere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
topfuel Skrevet November 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Bruke ja...vil egetlig bare ha bilen pen og se på,,,og ikke for stivt,skal IKKE kjøre på bane,familie bil,har sett bilder på 60/40 fjerer,ser veldig pent ut,ingen dekk under hjulbue,men liker ikke det at 60 fjør på orginal demper kan bli et problem,,,,,,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
topfuel Skrevet November 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 tittet på linken, Ta. bør jo passe helt fint det,,og til en bra pris,,har quattro da..,4,4k hmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundstyle88 Skrevet September 16, 2013 Rapporter Share Skrevet September 16, 2013 (endret) kjører på med SUPERSPORT Black Evolution til min Quattro, terningkast 5, kunne vært litt stivere for min del ellers veldig fornøyd :race Endret September 16, 2013 av soundstyle88 Siter http:/www.valsemesteren.no - Valsing av hjulbuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg