Per M Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Hei! lurer på om det er vanskelig å få bra bass fra en sub som er montert i bagasje rommet på en sedan inn i kupeen? siden det fysisk er et skille i form av seter? Mvh Per :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Lag hull! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per M Skrevet November 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 BOM! Ja, så lett var det! takk for svar! Siden du bor i Østfold.. du vet ikke noe om bilsterio butikker eller byggere som holder til her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Har jo tv boden i sverige da, de har jo noe der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per M Skrevet November 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 ja, stemmer det! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 BOM! Ja, så lett var det! takk for svar! Siden du bor i Østfold.. du vet ikke noe om bilsterio butikker eller byggere som holder til her? transmedia.no ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gompilomp Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 BOM! Ja, så lett var det! takk for svar! Siden du bor i Østfold.. du vet ikke noe om bilsterio butikker eller byggere som holder til her? Bug boys ville jeg hørt med. Det ligger jo i Fredrikstad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Kommer an på bilen vil jeg si. Noen sedaner har ikke hel stålplate mellom bagasje og kupe, da går det greit. Men f.eks enkelte Mercedes og Bmw har stålplate og noen ganger bensintank i seteryggen, da må man lage hull. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Kommer an på bilen vil jeg si. Noen sedaner har ikke hel stålplate mellom bagasje og kupe, da går det greit. Men f.eks enkelte Mercedes og Bmw har stålplate og noen ganger bensintank i seteryggen, da må man lage hull. Ja, men de fleste sedaner har vel hattehylle hvor det ikke er noe som "blokkerer".. Da er det bare å dempe hattehylla godt med dempe matter, og lage noen hull... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per M Skrevet November 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Bug boys ville jeg hørt med. Det ligger jo i Fredrikstad. erfaring med dem? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per M Skrevet November 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Aktiv sub under setet? så ut som et godt alternativ! :) Meninger om det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 Aktiv sub under setet? så ut som et godt alternativ! :) Meninger om det?? Spørs helt på hvilke aktiv "undersete" sub du ser på det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat05tdi Skrevet November 7, 2012 Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Jeg har 2 stk Rockford Fosgate P3 12" subber i lukket kasse i bagasjerommet på min VW Passat 05mod sedan, (Subbene er snudd i retning mot bagasjelokk, ikke mot seteryggen) Ingen hull eller noenting i hattehylle, fungerer kjempe bra! :) Føler ingen behov for hull i hattehylla på passaten min hvertfall :) Siter VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per M Skrevet November 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 (endret) Spørs helt på hvilke aktiv "undersete" sub du ser på det :) det tar jo ikkke noe plass så tror jeg går for det! selv om du ikke får det store trøkket som du får fra en kasse så tror jeg skal bli fornøyd med det. må bare sjekke ut mer om hvem jeg skal velge :) kommer til å bytte ut samtlige høytalere i dørene også, samt spiller :) Endret November 7, 2012 av Per M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 7, 2012 Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Det er egentlig veldig lite å velge i når det gjelder under sete sub, denne: Ground Zero GZUB 1000ACT - Judys Bilstereo eller denne: FOCAL iBUS2.1 Integration flat sub + 2 kanals forsterker - Judys Bilstereo siste har også innebygd forsterker til frontsettet ditt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg