Gå til innhold

Forsikring FD...

Ranger emnet


Cartman

Anbefalte innlegg

Originally posted by sutarts

jeg betaler ca 6500,- i året.

Jeg registrerte bilen min før jeg var 18 så jeg slapp alderstillegget på rundt 1500-2000 kr.

Har en 91.mod audi coupe.

 

Hæ?

 

Håper du har fått med deg at det er endel forskjellige faktorer som innvirker på en forsikringspremie..?

Hvor gammel du er, hvor du bor, garasje eller ikke, alarm, ansvar kasko eller del-kasko, hvor utsatt biltypen du tenker på er for tyveri, ulykker ogsåvidere.......:rolleyes:

 

Det er ikke mulig å sammenligne din Audi med en Mazda Rx7!!drunk

Trond Gulbrandsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det sto da :

"Hva betaler dere i forsikring på bilene deres?".. før..?hmm...må ikke tro jeg sammenligner rx7 med audi`n min altså, jeg som missforsto eller bomma skikkeli når jeg leste posten...menmen....

Jeg fylte 18 sist onsdag, bor på Lillehammer, har garasje, ikke alarm, har del-kasko og så er jo bilen min rå fin så den er vel sikkert litt utsatt for tyveri :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sutarts

det sto da :

"Hva betaler dere i forsikring på bilene deres?".. før..?hmm...må ikke tro jeg sammenligner rx7 med audi`n min altså, jeg som missforsto eller bomma skikkeli når jeg leste posten...menmen....

Jeg fylte 18 sist onsdag, bor på Lillehammer, har garasje, ikke alarm, har del-kasko og så er jo bilen min rå fin så den er vel sikkert litt utsatt for tyveri :D

Det stemmer at posten begynte med "Hva betaler dere i forsikring på bilene deres?", men jeg endret den, fordi du missforstod. Så du leste ikke feil, fikk bare ikke med deg at det gjalt RX7 FD (Type 3) :) kiddie

 

Selv blir jeg 33 snart, bor i Sarpsborg, har verksted, får alarm (Når jeg gidder montere), skal også ha delkasko, Og så er min bil helt grei, så den er vel sånn passe utsatt for tyveri...:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bare ha delkasko? Det er vel bare jyplinger på 22 som meg som trenger full-kasko.. :rolleyes:

Har du fått et prisoverslag i det hele tatt da?

Bilen min skal vel reg'es om ikke så alt for lenge den også forhåpentligvis, så det hadde jo vært greit hvis folk holdt seg til topic og kom med litt info til oss som enda ikke har gleden av å ha wankel med skilt...

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Wicked

Skal du bare ha delkasko? Det er vel bare jyplinger på 22 som meg som trenger full-kasko.. :rolleyes:

Har du fått et prisoverslag i det hele tatt da?

Bilen min skal vel reg'es om ikke så alt for lenge den også forhåpentligvis, så det hadde jo vært greit hvis folk holdt seg til topic og kom med litt info til oss som enda ikke har gleden av å ha wankel med skilt...

Ca 85 % av kjøringen kommer til å foregå på bane, derfor gidder jeg ikke ha kasko på den. Litt dumt å betale for km som blir kjørt på bane...

Blir vel å kutte ut speedometeret når jeg er på banen, tenker jeg...

Tenkte å få prisoverslag i morgen. Må si opp forsikringen på "gamlebilen"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13200 fikk jeg av IF i forsikring med helkasko 8000 km og 6000 i egenandel.

 

Terra skal ha 11000 :(

 

Må skvise IF litt tror jeg. Gjensidige er dyre på RX7. Var i allefall 5000 kr dyrere en IF når jeg undersøkte i fjor.

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer en greit nok det ja.. Betaler såvidt under 20laken for bimmercab'en jeg nå så... :cool:

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår