MacGyver93 Skrevet Desember 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2012 felgene heter MOMO Corse :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Desember 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2012 Hvis du ikke liker de org speila så kan du jo handle slike cup speil jeg har:) dem hadde passa fint på bilen syns jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2012 Sommerfelgene heter momo corse ja, å vinterfelgene heter poison series :) Har du link til de speilene du har? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Desember 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2012 Dessverre.. Var noe jeg kjøpte av en privatperson:) Men mener folk har handla det på en eller anna bil sjappe her i norge.. :) bare å søke opp å lete:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2012 Får sjekke det ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2012 Siden det er Desember og juletider, så har jeg tatt en liten pause fra bilbyggingen! Litt kjedelig, men er litt å henge fingrene i ellers :) men bruker tiden på å finne deler og styling, så blir det nokk å rase litt på etter jul :) Håper folket følger med, å gjerne kom på tips/råd og kommentarer! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Da er det slik at jeg har hentet meg ny bil, å med litt tenking, å at jeg mest sannsynlig skal ut i ny jobb til sommeren, og må fløtte da, så denne golfen selges! :/ Tenkte å selge bilen slik den står om noen er interessert :) Har demontert alt som er skadet, så det som gjenstår er å rette B-stolpe, å rette hengsler på A- og B-stolpe :) Har 2 nye dører, ny skjerm, og nye støtfanger forran :) Har også MASSE deler som følger med!! :) Bla; sommerfelger (nye dekk), 1,8 liters motor med weber forgasser og kvasskam, nytt eksosanlegg (komplett), ny forstilling, toppstag, nye vinterdekk (1 skadet felg), bakfanger (90'fanger), det er det jeg kommer på nå i farta :) GI BUD! Om det ikke er interesse for det, så selges bilen i deler!!! :)) Gi bud på det du er ute etter!! BE OM BILDER! Det er ny frontrute på bilen (med streamer)! ALT SELGES!!! :) Joachim Mob: 48052117 Joakarlsen@gmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Vinterfelger er av merke Poison series, med nye Nokian hakka 5 dekk! Dim, 175/65-14! boltsirkel 4x100, innpress er ET38 Sommerfelger er av merke MOMO Corse, med nye GT radial dekk! Dim 205/40-17! Boltsirkel 4x100, å innpress ET38! :) Skrik ut om du lurer på noe, eller trenger bilder! :) Meget tøft interiør med skinnstoler og svart taktrekk! :) Ferdig sota ruter selges også! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Januar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 Hva skulle du hatt for bredderene? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Januar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 pris på weber + innsug? Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 Har bare 2 skjermbreddere RsTurbo94, så om du er interessert i de to, så bare gi meg et bud :) Tenkte helst å selge motor hel, men gi meg et bud, så får vi se, MacGyver93 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 Golf 2 deler, skinninteriør, sort taktrekk, G60 skjermbreddere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Januar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 hvist jeg starter på, ja la oss si 1000 spenn? :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2013 Bud notert, MacGyver93 :) kommer en å skal se på den i neste uke, så du hører fra meg :) RsTurbo94, har 4 G60 skjermbreddere! Disse er av den smale typen (ikke slike som står på bilen min) :) skrik ut om du er interessert i disse :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg