Renax Skrevet November 20, 2012 Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Tror nok desverre det er lettere å fikse de bredderne du har enn å skaffe nye, aldri hørt om eller sett de før, klarte ikke finne noe på nettet heller, klarer du å finne noen andre på nettet som har de? Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet November 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2012 Bredderen framme er nokk støv og plast-biter, så lite å fikse på :/ har ikke lakt merke til noen andre som har disse. Akkurat nå har døgnet for lite timer til at jeg kan sette meg ned å leite, men skal se da ting begynner å roe seg. Men tror løsningen blir å støype i glassfiber, å bruke venstre side som mal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet November 22, 2012 Rapporter Share Skrevet November 22, 2012 Er nok ingen dum idè det nei, når du først har laget formene er det jo en smal sak å lage noen ekstra, sikkert endel andre også som vil ha, inkludert meg... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet November 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2012 Hehe, det kan jeg nok tro :) Da har jeg hentet meg en 1990 wv golf 2 delebil. Dette er en 1,6 TD med motorhavvari, fra denne skal jeg ta dører og framskjerm :) Om A- eller B-stolpene er bøyd på min, prøver jeg og ta de fra denne bilen også :) Imorgen får jeg hjem min bil, og får kjørt den inn i garasjen :) kan sikkert legge ut noen bilder om noen vil se ;) så er planen å bygge den opp, å lakkere, og ha den klar til sommeren. Blir sikkert litt mer som blir gjort, enn bare å rette siden :) litt små stæsh å styling blir det fort :) Så følg med! skal holde dere oppdatert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet November 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2012 Da har jeg begynt sånn smått! Fådd bilen hjem, og begynt å demontert innvendig i dørene, og vindu + vinduslister. Planen er å få av dørene og skjermen, og så se om det eventuelt er noe mer som er skjevt, før jeg begynner med tilpassing og oppbygging :) Slenger med litt bilder av bilen slik den var før jeg demonterte :) Hiver også på et bilde av delehauen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet November 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2012 Om folk har tips til tøffe deler/detaljer til golf 2, så tar jeg imot det med stor takk :) Da gjelder det ALT, både styling, finish, og generelle råd/tips til og få en tøff å spesiell golf :) Bilder av mk2'ere som viser litt tips blir og satt pris på! ;) FØLG MED!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet November 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 Da vær begge dørene demontert, og vinduene tatt ut :) En kompis kom ilamme, så gikk fort :) Ser ut til at alle hengslene har fådd seg en smell, og litt småskader på A og B stolpene, og litt bak i døråpningen, men får se da jeg setter på noen dører som er rett :) Så ser ikke så alt for ille ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet November 28, 2012 Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 Om folk har tips til tøffe deler/detaljer til golf 2, så tar jeg imot det med stor takk :) Da gjelder det ALT, både styling, finish, og generelle råd/tips til og få en tøff å spesiell golf :) Bilder av mk2'ere som viser litt tips blir og satt pris på! ;) FØLG MED!! Bilde av en tøff golf: http://www.bilforumet.no/attachments/golf-2/34593d1351714518-min-golf-2-p1000043.jpg det jeg ville gjort anderledes er siden du nå har knust speilet, knus det andre også å sett på orginale, og så noen "normale" røde og svarte baklamper. og helsvart grill. Det er hele lista mi, så har du en meget tøff golf:) Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet November 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 Hehe ;) det var en gang ja.. :) Blir å teste med orginale speil ja, men synes de blir for firkantet :/ Men skal teste :) Baklamper blir det sikkert etterhvert ja, har fådd tak i nån med ledd lys, så får teste disse etterhvert :) Har å tenkt tanken med helsvart grill, men tanken har bare slådd meg at det kansje blir for mye svart? og for kjedelig? :P men får se :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet November 28, 2012 Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 Hele bilen din er firkantet, så firkantede speil er det som passer best;P Greia med emblemfri grill er vel å få clean look?, med cromen så blir det liksom ikke så cleant likevel... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet November 28, 2012 Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 Svart grill, firkantet speil er det best'e mener jeg iallefall :) synd du krejsa da, men bra ingen ble skadet! :) Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet November 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 Tiden vill vise ;) Greia med emblemfri grill er vell for å få bort emblem, og det er finere uten emblem :) og siden det er chrom på felgene og dørhandtaken, så er det jo litt chrom, men skal se om jeg finner noen bilder å se :) Fint med meninger ;) Jepp, var det :/ menmen, ingen personskader så :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet November 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2012 Da har jeg kommet opp fra garasjen, og sir meg fornøyd med dagens økt :) Begynner å få ribbet ned det meste som er skadet :) Hiver med noen bilder ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet November 29, 2012 Rapporter Share Skrevet November 29, 2012 Den har jo potensiale til og bli friskmeldt ser du ut som:) Litt offtopic, men hva heter de felgene dine? :) Likte de! :thumb Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet November 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2012 Ser heldigvis ut som det ja :) Og da blir det vell motorbytte, og opplakkering av hele forstillinga ;) Husker ikke nå i farta hva felgene heter, men skal sjekke det ikveld :) Er ikke så domme de nei ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg