RsTurbo94 Skrevet November 2, 2012 Rapporter Share Skrevet November 2, 2012 Du må nok innom å titte selv ja :P Får legge ut bilder når du monterer dette da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet November 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Da må jeg vell bare gjøre det da ;) Bilder skal dere få :) skal prøve å fikse litt mere bilder av bilen idag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet November 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Fler bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet November 3, 2012 Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Fint intriør da :) Stammer det fra G2? vil ha skinn jeg også :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet November 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Tror dette var fra en jetta :P iallefall fra en 2 dørs, enten golf 2 eller jetta :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet November 3, 2012 Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 aha, får holde øya mine oppe jeg da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet November 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Jepp :) et tips kan også være å sjekk finn.no ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet November 3, 2012 Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 corradointeriør :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet November 4, 2012 Rapporter Share Skrevet November 4, 2012 Framstolene ser vertfall ut som de stammer fra en Corrado/passat ja, bakseter fra disse bilane passer ikke i en golf 2. Golf 2 skinnstolene er meget smale og harde, og ikke særlig behagelige om man er stort større en rundt 80-90kg... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet November 4, 2012 Rapporter Share Skrevet November 4, 2012 det er golf2 stoler det det. Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet November 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2012 om det er golf 2 stoler, så stemmer ikke påstanden til renax :) De skinnstolene jeg har er helt fantastisk å sitte i! ikke er dem hard, og formen er bra :) Har flere gang hadd folk på i baksetet, og dem kommenterer at setene er bra, så det stemmer nokk ikke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet November 4, 2012 Rapporter Share Skrevet November 4, 2012 (endret) Bakstolene fra golf 2 er gode, men framstolene har større sidestøtter, samt de er smalere enn disse stolene.. eneste bilde jeg fant i farta, med du ser hvor stor sidestøtten er... Søstera til dama ville ikke sitte framme i min pga de var fryktelig ubehagelige for hun som er "litt" breiere enn meg. De stolene du har liker jeg bedre, hadde slike i passaten og de er mye mer behagelige, ikke like mye sidestøtte men nok allikevel... Btw, svart skokrem til ca 20,- på Kiwi funker bra til å behandle setene med, farger ikke av på klær og gir en fin holdbar finish på setene;) Endret November 4, 2012 av Renax Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet November 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2012 Lite som skjer her for tiden, men noe har skjedd! :) Har handlet meg en delebil ;) det er en 1,8liter med kvasskam og weberforgasser, og plan er og overhalle denne, og sette den i bilen min :) så dette begynner jeg med ganske snart! Men, etter som mine behov endre seg, så har jeg egentlig bruk for en 4x4 og stasjonsvogn :( Så da har jeg et spørsmål! Hva Vil dere tro denne bilen er værd? er den mest værd med 1,8 liter eller med 1,6? minuset jeg synes med den 1,8litern er jo at forgasseren er enklere, og da er det jo manuell shoke på, men er jo litt mer futt i den! :) og original motor følger jo selvsakt med! :) Men hva tenker dere? selge med original motor i, og 1,8litern med, eller omvendt? Og hvordan prisklasse tror dere vi snakker om? Eller er det noen som vet noen som er ute etter en kanon tøff golf? Fint med svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet November 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Ingen som har forslag til hvordan moter jeg bør legge tid å penger i? :) Erfaring med weber forgasser og kvasskam? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet November 15, 2012 Rapporter Share Skrevet November 15, 2012 Eu godkjent med godkjent senk, 1,8l med kvasskam og webergasser tipper jeg fra 15-20k, Jeg (som ikke kjøper biler om jeg ikke synes jeg får de grisebillig) hadde fint gitt et bud på 12-15, alt etter hvordan den ser ut når man faktisk ser på den, mange biler som er fine men at man får et ennet intrykk når man ser på den... Ganske sikker på at du får mest for den med 1,8l, 1,6'en er for lat for en slik bil... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg