BjørnAndre Skrevet Oktober 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Hei! Jeg fyller snart 18 og skal derfor ha bil. jeg har lyst på en sedan som ser grei ut eller kan se bra ut med litt styling. Jeg er lang i beina så trenger god plass.. har dere tips til bil ? :) Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonols Skrevet Oktober 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Hvor mye penger har du tenkt å legge i bilen? Siter Opel Omega 2.5TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnAndre Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Under 60.000kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Ford Scorpio Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotrondsen Skrevet November 1, 2012 Rapporter Share Skrevet November 1, 2012 Opel Omega, Bmw 7-serie, finnes så mangt. Hva mer ser du etter i førstebilen da? Siter I`m not driving too fast, I`m flying too low... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg