Gå til innhold

Euro Truck Simulator 2

Ranger emnet


Brille2k

Anbefalte innlegg

Noen her som spiller det?

 

Jeg spiller det litt kjøpte meg det faktisk og ganske morsomt å sitte å kjøre i de forskjellige landene.

 

Noen som vet om noen eventuelle Mod sider til spillet?

 

Hva slags tools bruker man til å modde selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spilt det litt ja ;) Men har ikke noe mod på det.. søk på Google så kommer sikkert noe opp.

 

Spiller for det meste Street Legal Redline ;) Der er masse modder, og tusenvis forskjellige biler du kan fikse opp å kjøre :) Plukker de i del for del og bygger opp igjen sånn så du vil ha de...

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googla det litt her ... har finni noen få mods.. Euro Truck Simulator 2 Mods Addons communauté Francophone

 

Blant annet de riktige Navna på lastebilene eller Logoer som det så pent heter... følg linken..

 

@Thomas Spilt mye redline før men gått litt lei da det bare loca når man skulle kjøre det store racet.. har du noen links til mods til SLRL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen klarer å "cheate" penger, level osv? :P

hadde vært litt gøy å fått sett åssen spillet er med "det beste av det beste" utstyre:P

vet ialle fall at det ikke er som på det gamle, der man bare gikk i C:\Users\Chriss\Documents\Euro Truck Simulator 2\profile\save

og endre på filene, men på ETS2 får man ikke åpna fila i word/notepad :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig synes det er teit å bruke penge cheaten.. da blir hele morroa borte med spillet..

 

Ny side med litt flere mods Euro Truck Simulator 2 Mods enda flere inne på forumet der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig synes det er teit å bruke penge cheaten.. da blir hele morroa borte med spillet..

 

Ny side med litt flere mods Euro Truck Simulator 2 Mods enda flere inne på forumet der...

 

Jeg selv gadd ikke å kjøre i en evighet før jeg kunne kjøpe min egen lastebil så jeg tok et lite lån kombinert med litt juksing med penger så jeg gikk omtrent i null etter kjøp av egen lastebil av minste sort.

Ellers lastet jeg og ned modden som låser opp alt av ekstrautstyr fra første level av.

 

Juksing? Ja mulig ,men det økte spillegleden for min del mange hakk å få den friheten.

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar jo ikke lang tid å komme seg inn i spillet da. Selv har jeg 2 lokaler nå, drar inn noen uten (7-8?) tusen om dagen på andre sjåførere som jeg har. Eier vel 6 lastebiler, men kjører ingen selv enda... men så var jeg så dum å laste ned patch 1.1.3 og nå er spillet fucka.. må aktivere :P og jeg har jo ikke kjøpt spillet, såe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår