Handerre Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 (endret) Hei, har nå kjøpt meg en førstebil, Skoda felicia 1998 1.6 glx, ettersom at jeg hørte det var en billig, god bil! Er litt småfiks, som å pusse bort litt rust å bytte frontrute, men ellers virker den som en grei bil ! Men problemet mitt er, jeg har ikke så mye peiling på hvor man finner billige style-deler til bilen, som ikke gjøre bilen FOR lav ettersom at jeg bor i tromsø, og det er dårlig brøytet her på vintern + nestn bare bakker. Er det noen som har den minste idê om hvordan jeg kan style bilen? eventuelt sette opp ei "handleliste" på ei side å linke? hadde vært kjekt om noen kom med tips :D I tilfelle noen lurer på hvordan bilen ser ut, så der den ut som denne: Takk på forhånd ! -Handerre Endret Oktober 21, 2012 av Handerre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Selg den å kjøp en bedre bil, det er mitt tips. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handerre Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 (endret) Selg den å kjøp en bedre bil, det er mitt tips. hehe, denne bilen er så å si en "løsning" på å slippe å kjøre buss hele tiden, men syntes den kunne trengt seg en liten "puff" i utseende, blir bedre bil etterhvert som jeg har råd med det Endret Oktober 22, 2012 av Handerre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Oktober 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Enig med 16vturbo, selg bilen og heller kjøp deg et bedre utgangspunkt om du skal "style" og sånt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Oktober 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Fra MigaTuning.com: Prisliste separat (gjelder alle deler til alle biler uansett merke): Frontfanger - 3490 kr Bakfanger - 3490 kr Sideskjørt x2 - 2490 kr Framskjerm x2 - 2490 kr Vinge - 1990 kr Bakrutesenker - 690 kr Øyelokk - 390 kr Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Oktober 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Så, kan du bare spørre deg selv om det er verdt det.. :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Oktober 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Og prisen der er vel uten lakkering? Det kommer jo evt. da i tillegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Oktober 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Det er uten lakkering.. Om du skal lakkere selv, så må du nok ha en 3-4 spraybokser (Den lokale malermesteren blander dette), du trenger ca. 3 bokser klarlakk og 3 bokser grunning.. Da er du på ca. 1500,- i lakk... :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handerre Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Det er uten lakkering.. Om du skal lakkere selv, så må du nok ha en 3-4 spraybokser (Den lokale malermesteren blander dette), du trenger ca. 3 bokser klarlakk og 3 bokser grunning.. Da er du på ca. 1500,- i lakk... :) takker =)) skal nok lakkere selv, ja :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Oktober 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2012 senk og noen kule felger er alt du trenger! :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Oktober 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2012 takker =)) skal nok lakkere selv, ja :p Send oss bilder av resultatet da :) Gjerne en worklog her på forumet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handerre Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Send oss bilder av resultatet da :) Gjerne en worklog her på forumet :) Jess, bilder blir det ! :) men tror ikke den blir senket mye pga at jeg bor i tromsø, å er et helvete på vintern med brøytinga, kommunen er så faens sløv på den, men arbeidslogg blir vell ikke noe problem heller da :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grill82 Skrevet Oktober 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2012 vist du skal "pimpe" den sånn som på bildene må!!!! du ha senk ;) Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handerre Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2012 vist du skal "pimpe" den sånn som på bildene må!!!! du ha senk ;) Jo, klart det, men kan ikke senke såpass mye at fronten blir skrapende nedi bakken ;p men blir senking, det blir det! Går ikke ant å puffe opp utseende på en sånn her bil utn å ha noe senk ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skår88 Skrevet Oktober 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Selg den å kjøp en bedre bil, det er mitt tips. Bilen kan jo bli fin den, ser ikke vitsen med at han bør bytte bil om han vil style den litt. Er ikke alle som har behov for 400hk å trekk på bakhjula eller 4x4. Synst det kunna blitt tøft om noen stylet noe uten om det vanlige!:) Siter [sIGPIC][/sIGPIC] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg