Patrick Frantzen Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Trenger en spiller som kan drive 2 6x9, og ett komponentsett ganske bra til ca 2500 kr. Noen tips til spiller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Hvilke som helst Pioneer spiller over 1000kr klarer nok det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Frantzen Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Hvilke som helst Pioneer spiller over 1000kr klarer nok det Såpass :).. Vil at den skal spille nokså høyt og holde liv i komponentsettet og ikke få noe skriking fra bakhøytalerne :) Enn Alpine, er det noe bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 ja, alpine og pioneer er greie spillere.. Men husk at du kun har 4x20W utgang fra spillerne. Skal du dra full nytte av høytalerne dine så må du inn med forsterker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Frantzen Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 hvordan kobler man en forsterker til komponentsettet osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Signal kabel fra spilleren til forsterkeren Og høytaler kabler fra forsterkeren til høytalerne. Må trekke nye kabler Men det virker som at du burde la noen andre koble opp anlegget for deg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Frantzen Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 [ATTACH]34394[/ATTACH] Slik er det koblet. Hvor skal eventuelt den andre forsterkeren kobles? Og hvis jeg ikke skal ha en til forsterker, kan jeg koble delefiltre rett på fronthøyttaler utgangen(e)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 (endret) Her er det litt å ta tak i ser jeg... 1. har du disse 6x9" i hatthylla uten noen form for kasse? I så fall så gir det dårlig lyd da di påvirkes av trykket fra subene. Det er heller ikke bakfra man skal ha lyden for at lydbildet skal bli bra, da skal man ha lyd foran på hver side. 2. Du vil ikke kunne utnytte subene dine uten en forsterker til fronthøyttaleren uten at bassen overdøver alt annet, og det er ihvertfall ikke spes kult å høre på. Så her må det et skikkelig frontsett til, med egen forsterker, og for å få det ennå bedre så fjerner du 6x9" ;) Endret Oktober 22, 2012 av cossiemk1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Frantzen Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 1) De står løst på hattehylla akkurat nå. 2) Finnes det noen tegning på hvordan jeg kobler de 2 forsterkerne som blir i bilen da? Og hva trenger jeg, monoblock f.eks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2012 1) De står løst på hattehylla akkurat nå. 2) Finnes det noen tegning på hvordan jeg kobler de 2 forsterkerne som blir i bilen da? Og hva trenger jeg, monoblock f.eks? Hvilken forsterker har du nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Frantzen Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2012 en eller annen sound magnus :p.. http://images.gittigidiyor.com/5694/Sound-Magus-X3200-3000RMS-BASS-ANFISI-HEMEN-KRGO__56948531_0.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2012 en eller annen sound magnus :p.. http://images.gittigidiyor.com/5694/Sound-Magus-X3200-3000RMS-BASS-ANFISI-HEMEN-KRGO__56948531_0.jpg Hvis det er den på bildet, så er det en monoforsterker, så da trenger du en 2 kanals forsterker i tillegg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Frantzen Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Det er den jeg har ja :) trenger en tegning eller noe for å vite hvordan det skal kobles. Og om du har noen tips på hvordan kombinasjon jeg kan kjøre med tanke på komponentsett og forsterker? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Oktober 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Du kan ikke bruke den forsterkeren sammen med kompsettet ditt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick Frantzen Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2012 såpass har jeg skjønt. Trenger bare vite hvordan man kobler når det er 2 forsterkere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg