Estrewes Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Hei! Jeg lurte på om noen av dere har montert en topp som det ikke er hull til k-jetronicen i toppen på? Går det fint å sette dysene i innsuget og hvilket innsug bør man da bruke? Kan man bruke alle? Noen som har en lett beskrivelse på hvordan eller noen bilder? Erfaringer? Mvh Emil Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Hadde det på ene min, med std 230ft innsug. Var brukt de vanlige festene til de mekaniske dysene der, bare brukt litt ekstra med flytende pakning rundt. Det holdt nå til 1,5bar. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Hei Nissan_s13 og takk for svar. Borra du hull til bare dysene eller til hele den festeblanketten også? Har du et par bilder så jeg kan få se? Mvh Emil Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg