retfex Skrevet Oktober 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Hallo. Jeg har en Fiat uno 1994 modell, kupevifte mi funker ikke, så lurer på hva som kan være feilen? Han vi kjøpte bilen av, sa at det var en ledning som ikke satt ordentlig, hvor sitter eventuelt den? takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Oktober 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Velkomen til forumet! Eg plasserte tråden i riktig underforum. :) Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retfex Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 takk for det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retfex Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 ingen som vet noe om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nonsens Skrevet Desember 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2012 Ofte er det en, eller flere, motstander som kan ha tatt kvelden. Men da merkes det gjerne med at viften kun virker på f.eks; full hastighet - før den etter kort tid også viser null interesse av å fungere på full også. Slik opplevde ihvertfall jeg det i en 2000 modell MB Sprinter for noen år siden. Siter “Det er behov for å sørge for at vi ikke overinvesterer i veistandard”. (Solveig Torsvik, Ap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg