Scoody Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Når jeg skulle bytte bakelit'en under bensinpumpen på motoren så knakk den likegodt av nederst, så jeg får ut 2/3 av bakelit'en og resten står fast nedi motoren. Hvordan burde jeg gå fram for å få den ut, trenger jeg noen spesialverktøy? Er snakk om en 66 modell, med det meste originalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr. flatfour Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Gjorde akkurat samme blemma på min 67`Notchback igår. prøv med "grisepikk". Vanskelig å få plass til noen form for avdrager nedi der, trangt som F. Siter 85`VW Scirocco GTX 85`VW Golf 58`VW Type1 (boble) 67`VW Type 3 (Notchback) 66`Opel Rekord B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scoody Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Jeg er heldigvis ikke så hardbarka at jeg vet hvordan en grisepikk ser ut...men jeg skjønner hva du vil fram til, skal prøve. :D Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg