Fuzzybossen Skrevet Oktober 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Hei. Vil se litt på E-bay etter deler til bilen, men finner ikke noe som heter Mitsubishi L200 der. Søkte litt på alternative navn, og det eneste jeg fikk frem var Mitsubishi Raider, men denne bilen er jo ikke lik i det hele tatt. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Oktober 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2012 10 sekunder tok det å søke på google Mitsubishi L200Fra Wikipedia, den frie encyklopedi Mitsubishi L200 er en pickup som produseres av Mitsubishi. I USA kalles bilen Mitsubishi Triton. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fuzzybossen Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Tusen takk. Kikket der før jeg spurte, så vet ikke helt hvordan dette kunne gå meg hus forbi. :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Ikke for å være dust, men norsk Wikipedia kan være en horeunge. Triton er asiatisk, Mighty Max er navnet i USA og søkeordet på eBay.. Finnes MASSE til Mk2 i Statene.. L200 Mk3 og videre ble aldri solgt der. Mk1 og Mk2 ble for øvrig solgt som Dodge og Plymouth og, som med alt annet fra Mitsubishi mellom 70- og 90-tallet. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autodidakt Skrevet September 3, 2013 Rapporter Share Skrevet September 3, 2013 Søk på Mitsubishi Shogun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kirneh Skrevet September 11, 2013 Rapporter Share Skrevet September 11, 2013 Jeg har faktisk laget en tråd på dette på et annet forum. :) De forskjellige navnene på 4x4 Mitsubishiene rundt i verden. Søk på Mitsubishi Shogun Mitsubishi Shogun er det Mitsubishi Pajero heter i United Kingdom. Siter Kirneh biltrial.no Volvo V50 Limited Edition - Mitsubishi Eltohundre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mitsubishi L200 Skrevet Februar 2, 2024 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2024 Triton Siter Mine Kjøretøy Mitsubishi L200 2009 Mod Toyota Rav 4 2002 Mod Mazda 626 1992 Mod (Veteran) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg