TheCar Skrevet Oktober 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Er det mulig å bytte ut radioen i min mondeo med en skjerm som jeg kan koble til et rygge kamera ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Gundersen Skrevet Oktober 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2012 ja d ska nok gå fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Gundersen Skrevet Oktober 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Touchscreen Sat Nav Facelift - Retro Fitting - www.FordWiki.co.uk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheCar Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Den guiden er for 3 generasjon mens jeg har 2 generasjon. Vil jeg kunne sette inn denne for eksempel ? 6 DVD GPS NAVIGATION CAR STEREO TOUCH SCREEN DOUBLE DIN | eBay Er vel standar 2din spiller orginalt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg