tommyfrr Skrevet September 30, 2012 Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 (endret) Opprettet tråd tidligere rundt festing av basskasse osv. Nå har jeg fått trekt alle kabler, festa forsterker og basskasse og er strålende fornøyd med bagasjerommet mitt! Men selvfølgelig måtte jeg støte på noen direkte problemer... Sikringa jeg fikk i kabelpakka fra bilradiospesialisten var det ikke noe kontakt i. Hvis jeg tok tak og klemte til fikk jeg, men så fort jeg slapp døde det igjen. Noe jeg har skyld i? Tips? Har tenkt til å handle ny uansett :) Det andre jeg lurer på er om iPod nano ikke fungerer med usb-tilkobling til spilleren, siden det er nettopp _nano_-utgaven? Bruker kabelen som jeg bruker ved tilkobling til PCen. Noen som vet noe om dette? Har uansett aux-inngang, men da må jeg få kjøpt meg en kabel som passer her. Hva slags kabel er det nøyaktig? Så for meg at en minijack 3,5mm på 20cm ville funke jeg da, men synes hullet ser lite ut på spilleren (?) Endret September 30, 2012 av tommyfrr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg