Ole-H Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Jeg har nå bestilt meg ny fanger og ny hekk i glassfiber. Men på dem nye fangerene følger det ikke med fester. Det står på siden: "Man må flytte over de gamle festene fra den forrige fangeren, eller legge den nye fangeren over den gamle". Er det noen som har gjort dette før? Evt vet åssen man gjør det... Hvordan skal man få festet festene? Takker for alle svar :D Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
masvo Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Jeg driver akkurat med det samme greine... men jeg har bare borra hull og skal bruke gjennomgående bolter med mutter og håpe på at det sitter bra nok... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by masvo Jeg driver akkurat med det samme greine... men jeg har bare borra hull og skal bruke gjennomgående bolter med mutter og håpe på at det sitter bra nok... Jah... lurer på åssen fangeren ser ut bak. Det var ikke ferdige fester bak? Håper inndelig det ikke blir så vanskelig :rolleyes: Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
masvo Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 det var ingen fester i det hel tatt på min nye bakfanger... så det er litt å styre med.... men er ikke no stort problem ville jeg tro kommer helt sikkert ann på bilen og da men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg