julian1992 Skrevet September 29, 2012 Rapporter Share Skrevet September 29, 2012 Jeg har en 2001 passat stv og lurer på åssen jeg skal koble opp anlegget mitt som er enkel 12 tom med forsterker men hvor fra motor rommet skal jeg få kablene inn i bilen? Finner ingen høl i torpedo veggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet September 29, 2012 Rapporter Share Skrevet September 29, 2012 Har du en sort boks i motorrommet? Til venstre for batteriet (eller høyre da, om du står forran bilen) Om du har det kan du bruke den. Der kan du nesten se ned mot pedalene. Bare lag hull i boksen, tett GODT igjen. Bruk gjerne kabel gummigjennomføring, ser bedre ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat05tdi Skrevet September 29, 2012 Rapporter Share Skrevet September 29, 2012 Det er en "gummiplugg" i veggen rett ved bremsevæskebeholderen, gummmipluggen kan du ta ut, så stikker du hull i isolasjonen på innsiden med skrutrekker eller noe. Mye bedre å bruke dette hullet, har brukt det selv i min 05 passat sedan. Fikk plass til 21mm2 strømkabel gjennom der :P Da får du ledningen ut på innsiden rett over gasspedalen, så strekker du den under listene, og bort til bagasjerommet :) Siter VW Passat 3bg Highline 1.9 tdi 2005mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg