Hoffmann Skrevet September 27, 2012 Rapporter Share Skrevet September 27, 2012 jeg har en renault laguna 2002 mod som jeg ikke vet åssen man strammer handbrekket kan noen hjelpe ?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat Automat Skrevet September 30, 2012 Rapporter Share Skrevet September 30, 2012 Hei Nede i bunnen av midtkonsollen er det en luke,under denne finner du justerskruven/mutter til håndbremsewirene,men jeg ville ha sjekket bremsecaliprene bak først,det er der feilen med slappt håndbrekk som regel ligger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoffmann Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 hei tusen takk for hintet det skal jeg se etter :) under bilen ved kanalen etter sist jeg så så var det stor slakk i wiren der men jeg tenker om jeg får strammet den både på kaliperen og ved midtkonsollen blir det konge :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg