EBnerd Skrevet September 27, 2012 Rapporter Share Skrevet September 27, 2012 Har en gammel Pioneer DEH-1900R spiller, men mangler overgang til ISO. Her er bilde av kontakten. Hvor kan jeg kjøpe overgang til ISO [ATTACH]33824[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 27, 2012 Rapporter Share Skrevet September 27, 2012 Hehe, kontakten sitter igjen i bilen denne er hentet fra, så du finner den der ;) Kontakten du mangler hører til spilleren, og SKAL føle spilleren når den fjernes fra bilen, så her er det gjort en feil, ellers så hadde vedkommende "dårlig tid" når han fjernet den fra bilen. Du må altså få tak i en orginalkontakt til spilleren din, så hør med en pioneerforhandler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBnerd Skrevet September 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2012 Hehe, kontakten sitter igjen i bilen denne er hentet fra, så du finner den der ;)Kontakten du mangler hører til spilleren, og SKAL føle spilleren når den fjernes fra bilen, så her er det gjort en feil, ellers så hadde vedkommende "dårlig tid" når han fjernet den fra bilen. Du må altså få tak i en orginalkontakt til spilleren din, så hør med en pioneerforhandler. Ja, har vel innsett feilen. Nappa ut spilleren av en gammel Opel jeg har vraka. Pluggen ble vel sittende igjen fordi Opelen fra 80-tallet hadde ikke ISO men en bunt med kabel sko. Innser feilen nå når jeg skal putte den inn i en annen bil med ISO. Har snakket med Pioneer og andre bilradio butikker, men de får jeg ikke mye hjelp av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 27, 2012 Rapporter Share Skrevet September 27, 2012 http://viewitem.eim.ebay.no/ISO-Autoradio-Adapter-Pioneer-DEH1000-DEH1800R-DEH1820R-DEH1900R-DEH1920R/280777469822/item Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBnerd Skrevet September 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2012 http://viewitem.eim.ebay.no/ISO-Autoradio-Adapter-Pioneer-DEH1000-DEH1800R-DEH1820R-DEH1900R-DEH1920R/280777469822/item TAKK!! Skal kontakte selger for å høre om denne passer. Hvis du ser på bilde har denne to store pinner og 14 små pinner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 27, 2012 Rapporter Share Skrevet September 27, 2012 TAKK!! Skal kontakte selger for å høre om denne passer. Hvis du ser på bilde har denne to store pinner og 14 små pinner. Det står et den passer til DEH-1900R, så da skal den passe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Den der har for bred "festeklype" (og uten midtskille) oppå kontakten i forhold til din spiller, og har 16 like pins og ikke 14+2 som du har... denne passer nok bedre: Trooor jeg har den på lager her, men i verste fall en ukes leveringstid. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Der var transmedia igjen også ja, da blir det orden på ting her, hehe.... Lenge siden jeg har sett deg her nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Ja, nå er jeg litt lei all logistikk, innkjøp, pisking osv... må bruke litt tid på mer fagstoff igjen nå. :D Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg