Snoop_G Skrevet September 8, 2012 Rapporter Share Skrevet September 8, 2012 Hei. Kjøpte for en stund tilbake noen drl lys jeg tenkte jeg skulle prøve og prøvde dem selvsagt før jeg tok dem på bilen. Fant da ut dem ikke ville slå seg på ved 12V, dem bare blinket svakt. Prøvde så å koble dem opp mot en batterilader og boostet dem og dem lyste svakt. Tenkte søren heller, kjører den på 24V med boost og lyste opp som et juletre. Så lurer egentlig på ka som gjøre det? Trenger eg noen form for motstand på dem? Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet September 8, 2012 Rapporter Share Skrevet September 8, 2012 Så du har kjøpt DRL lys som egentlig skal være på lastebiler? (24volt systemer). Det du da må gjøre er å kjøpe ny, og da i 12volt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop_G Skrevet September 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2012 Faaaan... Sikkert fått levert feil, bombesikker at det sto 12V i annonsen.. Siter Opel Omega 3.0 MV6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg