Leon201008 Skrevet September 8, 2012 Rapporter Share Skrevet September 8, 2012 hei. Har en audi a6 1,8tq som har fått en merkelig lyd når jeg ratter, helst når jeg står stille eller kjører veldig seint. Det er en slags knakelyd. ikke typisk endeledd elller hjullager! er akkurat som om noe gnikker litt forsiktig mot hverandre. Har prøvd å høre hvor det kommer fra, og når jeg sitter inne i bilen høres det ut som om det kommer fra rattstammen. Er det noe som kan smøres opp der? Hva kan det være som lager lyd? Lyden er ikke så veldig høy, men syyykt irriterende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runeskatt Skrevet September 9, 2012 Rapporter Share Skrevet September 9, 2012 rattakselledd? prøv å smør det opp;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leon201008 Skrevet September 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2012 takk for svar:) Det skal jeg prøve :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg