GolfSport88 Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 Hei! Noen som vet hvor jeg får kjøpt komplett bremseavlastningsventil til min golf 2, 1,8? Må være komplett med bremserør og alt :) selve ventilen kan jeg få tak i flere plasser, men vil har komplett sett med rør og alt jeg trenger! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet September 4, 2012 Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 hvorfor skal du ha med røra? røra kjøper du på biltema og setter på på 10 minutt? er ikke akkurat avanserte greier... Eneste stedet du får med noe rør er nok på en hugger der du plukker den av bilen selv... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet September 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 Okey, så bare kutte røra som er, kjøpe nye rør, og koble det slik at det går igjennom ventilen? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet September 4, 2012 Rapporter Share Skrevet September 4, 2012 Har du ikke ventil fra før? ABS på bilen din orginalt? Er ganske enkelt å montere, fordel å kikke på en annen bil som har det org så ser du hvordan det ser ut... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet September 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2012 Nope, er heller ikke ABS originalt.. Okay, skal se på det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg