Patbitch Skrevet August 30, 2012 Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Tenkte jeg skulle skaffe meg en hiace som arbeidsbil og hore den opp litt.. Har "drømt" om dette lenge men har ikke hatt bruk for arbeidsbil/trekkbil før nå.. Så har jo da en kompis som skal selge sin. Er snakk om en lang 03 2wd med d4d med turbo Åssen liter det er på motoren veit jeg ikke(ennå). Bilen har gått 225 000 ca og jeg er egentlig litt skeptisk til en bil generelt Som har gått Såppas langt, selv om det ikke er langt for en hiace. Bilen er generelt strøken til å ha gått så langt. Null rust ;) Ellers har bilen feite hjul og lastefjærer bak så den ser ganske bra ut Prisen han skal ha er 50 laken.. Så spørsmålet mitt da er om det er lurt å kjøpe den iogmed at den har gått Såppas langt, Om det er noen kjente feil ved denne km standen, og om den er prisa riktig? Ellers noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet August 31, 2012 Rapporter Share Skrevet August 31, 2012 Prisen er ganske bra den :) Er tross alt lang type, noe en må betale ekstra for! Jeg synes personlig at lang utgave er penere enn kort.. Er liksom mere bil :) 225000km er en fin km det til å være 03. Hvis bilen er så strøken og fin som jeg inntrykk av så er dette bil til rundt 70-75 laken :) Så løp å kjøp :) Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patbitch Skrevet August 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2012 Strøken er den ikke men mer strøken enn de fleste trallene som fortsatt ruller.. Men hvor lenge går disse bilene før man begynner å få problemer med dem'a? Unntak av slitedeler selvfølgelig. Syns kompisen min skrur på den bilen hele tiden ass.. virker som det alltid er no gærent =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet August 31, 2012 Rapporter Share Skrevet August 31, 2012 Hiace har kun en svakhet.. og det er opphengt foringen til mellom Aksel.. Og og diffen hvis du ikke passer på at mansjettene er hele :-) Hiace er nok den mest driftsikre bilen som finnes tror jeg ! Han skifter nok bare slitedeler tenker jeg :-) Skal du ha noe som holder så er Hiace tingen! Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patbitch Skrevet September 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2012 Jaokei godt å vite.. Men bilen blir visst mer strøken enn jeg trodde.. han kommer til å fikse "all" rusta og lakkere nesten hele bilen... Pluss at han kan lakkere fangerne hvis jeg vil det.. Men er litt usikker på hva jeg vil.. bilen mister veldig mye av "markeringa" si syns jeg. Blir så annonym.. Og siden bilen er sølv så vet jeg ikke om det kommer til å se noe bra ut men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona75 Skrevet September 1, 2012 Rapporter Share Skrevet September 1, 2012 Sølv er en fin farge på Hiace. Jeg ville ha lakert fangerene også. Er bare å google opp noen Hiace så ser du fort om du liker lakerte fangere eller ikke. Siter Toyota Avensis 2013 Toyota Hiace 2008 Opel Rekord 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet September 1, 2012 Rapporter Share Skrevet September 1, 2012 Lakker fangerne! Mye penere på sølv.. hvis ikke har den lett for å se kjedelig ut.. Jeg hadde ihvertfall ikke lurt på denne handelen her!:) Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patbitch Skrevet September 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2012 (endret) Hehe nei det blir nok kjøp =P Så lenge man tar vare på bilen holder den nok et par kilometer til =P Så får jeg ihvertfall kjøre en hiace som ikke ser ut som et vrak.. ække mange av de igjen ass.. Endret September 1, 2012 av Patbitch Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patbitch Skrevet September 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2012 (endret) Fant ihvertfall noen bilder av tralla for morro skyld =P Men ser jo no at de felga der blir fort vinderfelga da.. Det som er greia er at det er kun et sett med felger og to sett med dekk (sommer og vinter) så må uansett kjøpe nye felger.. Noen gode tips der eller? Endret September 1, 2012 av Patbitch Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet September 1, 2012 Rapporter Share Skrevet September 1, 2012 Den var bra :) 17" LC felger :) Så blir det behagelig å kjøre :) Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo XC 90 Skrevet September 1, 2012 Rapporter Share Skrevet September 1, 2012 225 000 er ingenting for en Hiace! Du finner jo hiacer som har gått 700 000 og langt mer ;) Disse bare går og går! Disse stopper hvis det er noe som virkelig må byttes :P Siter (x) 95'Volvo 850 V5 (Godbilen) (x) 99'Toyota HiAce TurboDiesel(stærkebjørn) 4x4 Lang! (x) 97'Toyota HiAce TurboDiesel (x) 95'Toyota HiAce Diesel (x) 93'Volkswagen Golf Gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patbitch Skrevet September 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 (endret) Hehe. Høres bra ut :) gleder meg som en unge til den triller inn gården for å si det sånn. Får du mekka no bilder av felga eller kentommy? Fant mye forskjellig på Google for å si det sånn xP Endret September 2, 2012 av Patbitch Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimhiace Skrevet September 2, 2012 Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 er dissa felga han mener tipper jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patbitch Skrevet September 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Kjedelige da xP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet September 2, 2012 Rapporter Share Skrevet September 2, 2012 Riktig det :) På hiace så blir de grisetøffe syns nå jeg :) Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg