Gå til innhold

200sx som førstegangsbil?


TinnheiA

Anbefalte innlegg

Jeg er helt oppslukt av Nissan's 200sx s13 modell.

Har sjekka litt rundt forbi og det ligger ganske greie priser ute på de i Norge med hvite skilt. (40 - 80k+).

 

Lurer på om dette er en bil som er grei å ha som førstegangs bil? Skjer det mye med de (nå tenker jeg på finkjøring),

mye slitedeler, mye skruing på bilen?

 

Fyller i vinter men får mest sannsynligvis en gammel bil gjennom vintersesongen,

men vil ha en 200sx/bmw e36 til våren/sommeren neste år.

Drømmen hadde vært Sx'en da..

 

Sx'ene jeg har sett på ligger på 150,000km ~ 210,000km.

Mye stress med bilene angående diverse slitedeler osv..?

Veldig dyr forsikring på de?

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

forsikring er ikke så ille om du bare har ansvar, noe som lønner seg uansett når man er så ung og ikke har "råd" til bonustap

billige deler og enkle biler og skru på vil jeg påstå, og lite som går galt om du passer på den og ikke hærjer og kjører som en eller annen tulling som tror han er med i tokyo drift ellernoe.

 

Har forresten en svart s13 som er godkjent senket og har div modifikasjoner tilsalgs, send pm om det frister og du skal ha mer info :)

morsomme biler er det iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsikring er ikke så ille om du bare har ansvar, noe som lønner seg uansett når man er så ung og ikke har "råd" til bonustap

billige deler og enkle biler og skru på vil jeg påstå, og lite som går galt om du passer på den og ikke hærjer og kjører som en eller annen tulling som tror han er med i tokyo drift ellernoe.

 

Har forresten en svart s13 som er godkjent senket og har div modifikasjoner tilsalgs, send pm om det frister og du skal ha mer info :)

morsomme biler er det iallefall!

 

Har allerede snakket med if, blir rundt 14-16k i året for ansvar + del kasko på mi mors navn.

 

Har du bilder du vil sende over? :)

Er den original? Ser bort i fra potte osv så lenge den ikke er trimmet med dyser, chip og diverse.

 

Har planer om å ha handle til våren. Har allerede spart opp 50,000 på konto til en s13, så får nok råd ;)

 

Takk! :)

Fremtidlig s13 eier (forhåpentligvis) - CHECK

 - 298whp CA18DET @ 1.05 Bar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår