Lars Verde Skrevet August 30, 2012 Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Hei! er det noen der ute som kan hjelpe meg. Girspaken min driver og beveger noe veldig på seg når jeg kjører fort, det begynte nettopp og når jeg kjørte på motorveien igår så hørtes det ut som om noe falt av. Er det noen der ute som kan ha noen tips til enten hva som kan ha falt av eller hva som er galt? Jeg var under bilen og sjekket istad og da så jeg stangen som går fra girkassa til girspaken, denne var ganske løs og det var ingen ting som holdt den fast. Skal det være noen form for fester der? Tusen Takk for all hjelp :) Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet August 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2012 Ingen som vet noe som helst? Ingen som har en megane de bare kjapt kunne sett på spakstellet på for og se om det ikke er noe som holder det fast? Hadde vært veldig flott :) Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg