Golf2td Skrevet August 28, 2012 Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Har turbohavari på rekkesekseren min. Den høres ut som en støvsuger!. Om noen har en brukt turbo liggende så er jeg int i og kjøpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet August 29, 2012 Rapporter Share Skrevet August 29, 2012 eg har ein støvsuger, den er lagd for å høres slik ut så da er det kansje ikke så galt? Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet August 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2012 trenger ikke vakum i motoren:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet September 20, 2012 Rapporter Share Skrevet September 20, 2012 hvor mange turboer trenger du? eg har mange. Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2td Skrevet September 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2012 hvor mange turboer trenger du? eg har mange. bilen er nå solgt:). hva tar du pr stk da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg